Sassyjossan

Let's be alone togheter
Som fall out boy skulle säga.
Jag hade lite ställt in mig på att jag skulle vara själv hemma ikväll och jag skulle få massa gjort. Typ städa mitt rum, packa upp väskan från helgen och tvätta. Men när jag kom hem så var Johanna hemma, så blev att jag började hänga med henne istället. Någon timme senare så kom Linnéa också hem, för båda hade tydligen tagit ledigt för att fira min namnsdag och då kan jag ju inte vara otrevligt om jag inte hängde med de.
Haha nejdå, men det är skänt att ha något och skylla på. Men det är inte sant, de vet inte ens att jag har namnsdag idag. Men hänger det gör vi.
 
 [Haha kvaliteten ändå.]
Vi har fällt några tårar till Sofias änglar, sett på lite mer serie och så snart ska vi se på ännu mer serier, haha alltså okej kul liv. Sen ska jag hoppa i säng tidigt idag för jag förtjänar sömn känner jag. Ja en helt vanlig tisdag i mitt liv, jag har så mycket planer, men får inget gjort.
Ja vi hörs i alla fall, pussssss.