Sassyjossan

Vilken jävla tönt man är ändå
ja det går inte ens skriva detta utan att svära.
Skrev ju igår att jag hade varit så känslig hela dagen. Men som sagt det är liksom inget ovanligt. Har jag det inte 100% så kan jag ligga och stor böla, för absolut ingenting. Inte gör det mig till en sämre person inte, men vilken tönt man är. Lite bakfull och vill att mamma ska ligga och klappa en på huvudet till man somnar liksom. Undrar om man är 25 eller 2,5 egentligen.
 
 [Älska mig mest när jag förtjänar det minst, för det är då jag behöver det som mest. sa någon. Men Josefine, till en viss gräns. Till en viss gräns.]
 
Idag då vaknar jag upp och märker att jag hostar, liksom sådär långt ner så det gör ont. Går på jobb och allt är fint. Fick lite stirrblickar bara och hostade liksom. Sen är det inte den dagen jag har gett mig störst klapp på axeln och sagt, fytusan vad du gjorde detta bra.
Men när jag skulle gå hem. Ju närmare jag kom hemmet ju mer ont i kroppen fick jag. Så grät jag såklart lite när jag kom hem. 
Men så kom Linnéa hem och så var det mysigt. Men så gick hon på jobb och jag börja gråta igen, för absolut ingenting, för lite ont i kroppen.
Men jag blir så arg och ledsen när jag bestämt mig för att träna och faktiskt vart på träning två gånger varje vecka i tre veckor. Dessutom redan varit täppt i dessa veckorna. Alltså nej. Detta är inte rättvist. Jag kan inte säga högt att det går bra, för då kommer något öde med en motgång. Faaan alltså jag blir så arg, så jävla ledsen.
MEN jag var på apoteket och handlade massa bra förkyldsmediciner. Så nu ska jag knaska det, och vara frisk imorgon. Såklart inte mer än man får.
Det är ju trottsallt måndag och i värsta fall kan jag säkert träna lördag och söndag. Nu ska jag rycka upp mig, först gråta ut, för att få ut alla baciller och känslor. Sen när jag är 100kg lättare efter gråten så ska jag gå tillbaka till mitt positiva jag. För jag ska ju vara positiv nu 2019. Det har jag ju lovat mig själv och er.
 
[Mammas lilla tönt flicka.]
 
Nu ska jag äta sen ska jag se på serier och bara ha det skönt. Jag lovar Johanna, ingen gossip girl, väntar på dig. Men jag såg 7minuter in i nästa avsnitt i lördags när du gått, sen klarade inte samvetet mer. pussss.
#1 - Din största idol

Fick du inspiration att använda snapfilter såhär på nattkvisten?

Svar: Du stavade fel till F A N.
Bosse