Sassyjossan

Alla hjärtans dag date
Två dagar försent.
Igår skrev Karin till mig och frågade vad jag gjorde. Vi bestämde snabbt att vi skulle dra till Tullins café. Jag hade ju lovat Johanna och komma dit på date. Jag hade tänkt att pranka henne, att jag skulle ha en tinderdate. Men hon känner mig för väl så hon såg på mig att jag inte var nervös så hon insåg fort att det var en kompis.
 
 
Under tiden jag väntade på Karin så skrev Oksana i vår gruppchatt och frågade om vi ville hitta på något. Vi bestämde att vi skulle göra det lite senare. Jag och Karin hade en liten snabbdejt innan hon var tvungen att skynda vidare.
Men jag satt kvar, snart bestämdes det att Linnéa skulle komma. Servitrisen kom fram och frågade om jag ville ha något annat och om hon andra hade gått. Pinsam som jag är så slänger jag fram «Ja hon var tvungen och gå för det kommer en ny snart. Jag speeddejtar förstår du.»
Hon kollade först lite konstigt på mig, men jag sa ju att jag bara skoja så skrattade hon. Linnéa kom iallafall och hon åt innan vi skyndade vidare för att möta upp Johanna och Oksana.
Vi gick i alla fall upp till toppbaren på grand hotel och myste. Innan vi gick vidare till John's och dansade, så drog vi hem tidigt. Var en otroligt fin kväll i alla fall.
 
 
Hur som helst så kom jag fram till att detta är ju den perfekta alla hjärtans dag som singel. Jag fick umgås med mina hjärtan. Inte allihopa, men några av dem. Personer som jag är otroligt glad i och alltid har kul med, mina fina vänner.
Jag är allt för dålig på att visa dem hur mycket dem betyder för mig och så. Så jag ska nog börja dejta mina kompisar mer. Sätta oss ner och prata med varandra och ha det fint. Så som jag gjorde med Johanna i fredags och igår fick jag till det med 3 till tjejer och Johanna igen. Dessutom är det inte främande från tinder utan några som är bland det bästa jag vet liksom.
Än en gång tack för denna kväll mina älsklingar. Ni är så fina alltså, så jäkla bra. <3
 
Nej vet ni vad nu ska jag dra ut mina sängkläder och duscha. För att förhoppningsvis orka ta tag i livet lite bättre idag. Puuusss.
#1 - Angelica Wåhlin

Haha, men vad skön du verkar! "Jag speedatear förstår du" :D

Svar: Hahaha, jag har ett behov av att säga det jag tänker, vilket ibland också blir jävligt fel 😂
Men tack så mycket! 😍
Bosse