Sassyjossan

dålig dag
har nog haft den dåligaste dagen på länge idag. vart ledsen, typ om ngn hade sagt, ditt nagellack har skafts så hade jag typ börjat gråta med en gång. har gråtit inombords lite hela dagen, hjärtat har blödit och krossats gång på gång.. vet inte om jag skulle ha tagit det lika hårt om min dag var bra, men jag blev ledsen, så inihelvete ledsen blev jag. men jag säger inget.. spelar liksom ingen roll. jag vill bara att jag ska bli glad igen, få känna lycka genom hela kroppen, så jag kände när jag och jennie satt på tåget, när jag satt och log hela tiden. vill komma dit igen. eller som jag kände från typ september 08 - april 09... den känslan. ta mig tillbaka. snälla? fan är det för fel på mig? vill inte mer.. du har vart helt ärlig, sagt vad du vill, men ändå så letar jag tecken hela tiden, att det ska vara något med mig som du har fallit för, iaf lite.. men jag vet inte. det kan inte vara bra och tänka så här mkt...
lägga sig ner och dö? ja tack...
#1 - bella

finns alltid här gumman! den känslan finns någonstans, promise that. <3