Sassyjossan

16/17
Oj vad jag är bra på att blogga liksom.
Har jobbat 16 dagar i rad varav en dubbeldag. Lite trött är jag allt, men det går fint i alla fall. Imorgon är det vartfall 17onde och sista dagen. Skönt på ett sätt minst sagt.
Blev en liten tur ut på byen i lördags, blev riktigt kul i alla fall. Fast det började regna och var väldigt lång kö in till krogen. Jag fick världens konstigaste fråga när vi var påväg hem från byen. Någon kille bara: Vad ska ni göra nu? Jag: Vi ska gå hem och sova. Han: Kan du sova med de stora brösten? Jag: Nej självklart inte. 
Asså på riktigt vad är det för jävla fråga? Vad faan tror du? Nej jag är vaken dygnet runt. Asså idiot.
Vi har i alla fall vart ute i Nesbru hos Julia och Raymond och grillat. Asmysigt där mitt i veckan. Ah annars har jag mest sovit, duschat, målat naglarna och jobbat den senaste veckan. Skrattat åt och med min kära sambo också. Iförsig var vi på dugnad av bakgården igår, kul typ.
Ah vart fall. Om 10 dagar åker jag till Sverige och om två dagar kommer Karin, mysigt minsann!
Så idag har jag tvättat, helvete vad jag varit flink asså! 5 maskiner, guldstjärna i boken.
Nej nu ska jag sluta ordbajsa, och gå och ta fram kläder till imorgon, borsta tänderna och sova. För imorgon ska jag trottsallt upp 06:15 och ha tidlig vakt, fint det, puss.
 
Jag tänker på det ofta och undrar, hur blev det så?
Jag tänker på det ofta och undrar, vad gör jag för fel?
Jag tänker på det ofta och undrar, kan jag göra något annorlunda?
Äh egentligen, jag har det bra som jag har det.
Jag har kommit långt och bryr mig inte längre.
Upp till bevis om det ska vara klart.