Sassyjossan

Från det högsta berg till det djupaste av dalar ska jag gå
Hade ena fruktanvärt fin kväll igår. Speciellt på hemvägen, bara myste och prata hela vägen hem typ, awesome. Fick mig att börja tänka på fruktansvärt mycket saker. Men livet går vidare, man måste nog släppa det gamla för att vara öppen för det nya. Så får det nog bli. Man vet ju aldrig, kanske slutar med 7x bättre. Taack i alla fall för den otroligt fina kvällen. Jag stank gräsklippare när jag kom hem efter ett avslut på "raggarparkeringen", men det får det vara värt! 
Nu är jag skitnervös. Så ska råplugga på det jag skrivit, sen hoppa in i duschen, läsa ännu mer, äta något kanske och sen åka in och göra första kvällen på det nya stället.. Skakar typ av nervositet.. Men det ordnar sig säkert! Ha en fin lördag gott folk! :)
 
du är inte värd min tid, inte egentligen. men ändå är det du som får det mesta av den.
du är inte värd mina tårar, inte egentligen. men ändå är det du som har fått de flesta av de.
 

Sarek – Genom Eld & Vatten ~ åh nostalgi, men så finer så!