Sassyjossan

Världens pinsammaste tinderella
Hade det varit en tävling hade jag lätt tagit första pris i det.
Dagen igår slutade ändå bra. Även om jag kom på vid 21 att jag glömt tvättat håret, men det löste sig det med. Mannen som var här och köpte byrån svarade på meddelandet jag skickat och tackade för att jag skrivit tillbaka. Så det var ju gott.
 
[Haha asså denna bild förklarar verkligen hur jag kände hela dagen igår.]
 
Till rubriken då. Det är väl egentligen inget man ska dela för världen och absolut inte när ens mamma läser. Men jag är konstig och min mamma kommer absolut inte bli förvånad av detta, men det kommer nog komma ett «Meeeeen fiiiine daaa»
Glad alla hjärtans dag för det första och hoppas ni får extremt mycket kärlek idag. En annan är ju singel, men försöker få mig en tinderdate dagen till ära. Jag ska då ta med mig min dejt till Tullins café, Johannas jobb där hon och Lina jobbar idag. Bara det är ju pinsamt i sig säkert. 
I tillägg till att jag ska dit i så fall så har jag skrivit ut på min tinder «Jag har bokat bord för två på en restaurang, så jag behöver en valentinsdate» Haha vem gör ens såhär? 
Klockan är ju ändå snart 19 så det blir nog inte något.
 
Detta är ju såklart inte det enda jag har gjort. En annan gång så hade jag bestämt att jag och Synne skulle gå på dubbeldejt. Synne ville egentligen inte, men jag försökte tvinga henne, haha nejdå det är inte så illa som det låter. Jag skriver seriöst till 300 personer och frågar om någon vill med. Någon nappade då, men det blev ju inget.
Men det roliga med detta då. Dem 150 första typ hade jag glömt att skriva att det var en dubbeldejt. Så 150 personer fick ett meddelande där det stod «Ta med en vän och bli med imorgon» Ja ni kan ju tänka er vad folk trodde jag frågade efter...
 
[Ja, jag har varit och tränat idag, här är den obligatoriska gymbilden till er. Vad tycker ni om mina hörlurar?]
 
Det är ju två speciella tillfällen. Men till vardags när jag är på tinder, nu är det inte så att det är mitt liv. Men när jag går in och skriver ibland så skriver jag alltid något pinsamt. Liksom sjukt konstigt oftast. Jag vet Marcus som jag bodde med förr skrattade alltid åt det och sa att jag aldrig kommer hitta någon där när jag skriver så. Men också att jag bara skulle fortsätta för att det är sån jag är och nappar någon så är det väl den rätta då. Haha. 
Jag varken tror eller hoppas på att träffa någon egentligen, bara så det är sagt. Mest bara kul tidsfördriv liksom. Hur som helst så tänkte jag ge några exempel..
 
Jag matchade med en Fred en dag här förra veckan typ. Han skriver hej, varpå jag svarar: «Hey peace»..
Behöver jag säga att han inte skrev så mycket mer efter det?
 
En annan gång matchade jag med en Søren. 
«Misstolkar många ditt namn?»
«Nej, varför skulle dem göra det?»
«Nej men som Søren så fina ögon du har»
Han tog bort matchen efter detta. 
 
Igår matchade jag med en som frågar vad jag ser efter där inne. Jag svarar «Ett plåster»
 
Ja det var några exempel. Skulle se om jag hittade några fler. Men nu såg jag att jag hade skrivit en raggningsreplik till en person för läääängesen. Det är inget ovanligt för mig. Synd bara att vi är vänner idag och inte genom tinder. Han hade inte svarat. Så nu vågar jag inte se efter mer...
 
[Såklart ska ni få lov och se en fin bild från gymmet med...]
 
Summan av kardemumman då: Om du kommer över mig på tinder SVEP ÅT VÄNSTER.
Vi får väl se hur detta går. Vi hörs, pussss. 
God helg förresten, jag har lång helg och det är sååå nice.