Sassyjossan

Dag 08 – Ett andra ögonblick
 
Asså det är troligtvis världens dåligaste bild. Men jag kommer fortfarande ihåg känslan när jag satt där. Mellan dessa två killar. Lördag 16maj15. Kvällen innan, alltså fredag, hade vi varit ute i Falköping. Vi hade varit ute länge och alla hade däckat i hela Davids lägenhet. Jag hade varit på kalas hela dagen och valde därför att köra på lördagen.
Jag skulle tillbaka till Oslo på söndagen och Andreas skulle snart åka och jobba i Eskilstuna för sommaren.
Därför frågar David om vi inte kunde sova hos han, och man såg på hela han att han inte ville säga hejdå än. Så vi sa ja. När vi kommer dit så ville även Andreas dra ut på ögonblicket och bestämmer att dem ska spela NHL och jag ska sitta i mellan dem och heja på typ. Haha asså det går inte beskriva detta ögonblick bättre.
Men där satt jag imellan min två av mina allra bästa vänner. Jag visste inte när jag skulle se dem igen och bara njöt.
Jag hade varit i Sverige i en hel vecka och väl det denna gång och detta var LÄTT bästa stunden ever.